Co děláme

Blog

02 říjen 2019

Jak zvýšit konverze e-mail marketingu o 400% díky marketingové automatizaci s umělou inteligencí? Zde je příklad z praxe Cestovní kanceláře.

Rainbow je přední tour operátor ve střední Evropě s návštěvností webu 1 mil. uživatelů měsíčně. Společnost používala marketingové akce, jako jsou hromadné emailové news lettery, zobrazování remarketingu a tradiční kontaktní formuláře na webových stránkách, ale potřebovala nové nástroje k řešení posunu v chování zákazníků.
Rainbow zvýšila generování potenciálních zákazníků z webu o 45% díky přizpůsobeným kontaktním formulářům pro anonymní uživatele a navýšila míru konverze
v e-mailovém marketingu o 400%.

Číst více

02 říjen 2019

Proč umělá inteligence není budoucností marketingu? Protože je to současnost !!!

Je umělá inteligence (AI) budoucností marketingu? V dnešní době se prohlášení o umělé inteligenci opakuje znovu a znovu téměř v každém oboru. Není však vhodnější říci, že AI je již přítomna v marketingu?

Číst více

02 říjen 2019

Jak tvoříme efektivní kampaň s využitím marketingové automatizace s umělou inteligencí.

Následující informace pomohou jak těm, kteří právě začali s dobrodružstvím v podnikání, tak i vám kteří podnikáte již dlouho. Víme, že v době vysoké konkurence, kdy firmy rostou jako houby po dešti, úspěšné fungování na trhu není snadné. Nestačí vytvořit web a nabídnout širokou škálu produktů za konkurenceschopné ceny, abyste se stali lídrem na trhu. Efektivní marketing je klíčem k úspěchu a odliší vaši společnost od řady podobných.

Je nezbytné investovat do platformy automatizace marketingu a zaměřit se na optimalizaci SEO. Je třeba říci, že reklama, SEO a automatizace nemohou existovat samostatně – musí to být integrovaná a dobře naplánovaná strategie. Aby byla vaše marketingová kampaň úspěšná, je nezbytná odpovídající příprava a strategie. Zde se s vámi podělím o 6 kroků k úspěšné kampani , které nám zásadně pomohli. Zní to zajímavě? Začněme tedy!

Číst více